Please! With a cherry on top?

Lotta Engbergs falska stämma skulle kunna spräcka trumhinnor på en stackars val hundra meter ner i vattnet och tusentals kilometrar från Göteborg. Samtidigt sitter jag i rummet bredvid tv:n och försöker, eller försökte snarare kolla upp hur proffsen tycker man ska skriva CV.
En sak som jag på sätt och vis inte kan förstå är hur alla CV exempel kan vara så odrägligt TRÅKIGA. Finns det ingen som anställer en om man försöker vara fyndig i det personliga brevet? I så fall skulle det förklara en hel del för mig.
Jag kommer aldrig få något jobb.
Jag kan inte hjälpa det, men det smyger sig alltid in något i nästan allt, varje gång som jag trycker på tangenterna. Det är inte det att jag är så himla rolig, men jag gillar att försöka göra allvarliga situationer till light produkter. En vis människa skulle nog säga att jag är rädd. Rädd för det svarta, rädd för mörkret. Bu.

Jag fick present från min syster för att jag passade hennes hund när hon var i Österrike.
Det var ett läppbalsam som var jättefint inslaget.
Jag är väldigt lättcharmad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0