Vad jag gör just nu:

...gillar blommorna som jag plockade i "parken" bredvid min lägenhet. Jag vet inte om det går att kalla det för park, det är mer ett vildvuxet område med en massa björkar. Innan brukade det bo uteliggare där.
Maskrosen ser väldigt ledsen ut.

 

...lyssar på Edda Magnason. Alltid lika roligt när man hittar en ny artist som man gillar, särskilt när hon påminner lite om Miss Li eller Maia Hirasawa.

 

 

...väntar på att tentaresultat ska komma. Fast det borde faktiskt inte komma på ett tag tror jag. Hatar att inte få veta men samtidigt vill jag inte veta.

 

 

...läser Kafka på stranden. Har egentligen inte tid för att läsa den så det går långsamt framåt. Jag längtar tills i sommar då jag ska ta mig tid att läsa en massa, massa skönlitteratur.

 

 

...kollar på Arkiv X igen. Det blev tyvärr ett långt uppehåll av någon anledning men nu har jag kommit igång igen. Älskar det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0