Vilket säte kan jag ta?

Det här med Rebecca Black... jag kan bara inte låta det vara. Jag tycker verkligen inte att det är schysst att mobba någon via internet, särskilt inte när offret är i de tidiga tonåren, även om både texten och videon är ganska... speciella. Rebecca eller R.B. som vi kan kalla henne är väldigt rolig när hon sjunger "tomorrow it is Saturday and Sunday comes after... wards" och ännu roligare är den där rapsnubben som gör ett litet roligt inhopp i slutet av låten och ser skitglad ut när han sjungrapparsäger "woo!" för att han byter fil på motorvägen.


R.B. gör mig glad.

Men kom igen, som någon annan smart människa påpekade, om jag hade blivit erbjuden en chans att bli jätterik och jättekänd med hjälp av en konstig låt när jag var tretton år så hade jag ju tagit den. Jösses, jag hade säkert kunnat ställa upp på att vara med i Fridayvideon som 20-åring om jag hade fått det, kamerahoror som vi alla är.

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Du har så rätt. Vad gör man inte för pengar nu för tiden? Nu har jag ju inte hört den där låten, men har sett att många lagt upp den på sina bloggar, så jag får väl ta och lyssna.



sv: Ja, loppisfyndade böcker är nog det bästa som finns! :D

Tack för upplysningen. Jag ska tänka på dina ord när jag kämpar mig igenom den första halvan. ;)

2011-03-30 @ 22:35:30
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0