Jag tycker själv att jag är extremt duktig

Åh, jag känner mig så himla duktig idag, Jag har pluggat, betalat räkningar och städat utan en enda paus (om man inte räknar det här är klart). Nu ska jag laga mat också.
Jag vet inte varför jag är så skjukt aktiv idag, jag har inte ens druckit kaffe. Det har jag faktiskt inte gjort på hela tre veckor faktiskt tror jag, inte sedan jag hivade i mig en halvliters termos på en och samma fyratimmarsföreläsning. Tanken på kaffe har gjort mig illamående ända sedan dess och pappa sa att jag till och med var värre än honom. Med tanke på att han dricker cirka åtta koppar om dagen så säger det ganska mycket.
Jag bakade muffins häromdagen också. Jag hittade ett jättebra recept på amerikanska chokladmuffins och med några egna små påhitt (som att stoppa smarties i dem) så blev de sinnesgoda. Mjums.

Bevis på mina hemmafrufasoner:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0