Det är inte alls skojigt att sätta upp lampor

Jag köpte en taklampa på IKEA idag och den får mig att framstå som att jag har samma mentala utveckling som en tolvåring. Den har moln på sig och heter Skojig. Den var inte alls skojig att sätta upp tycker jag. Eller nej vänta, jag har ju inte ens lyckats sätta upp den än.

Kan väl säga såhär - jag beundrar sådana där som jobbar med el och kablar dagarna i ända, för jag känner för att mörda alla mina elkablar. Jag hoppas på bättre lycka imorgon.
Jag köpte ett skåp till badrummet också som jag verkligen trodde skulle gå in under handfatet. Synd nog så var jag lite väl optimistisk för att inse att jag i så fall skulle behöva stiga över en 70 cm hög kloss för att ta mig till duschen i framtiden. Bu.

Känns ju så himla bra att jag blivit besatt av Paint den senaste veckan och tillbringar fredagskvällen till att göra en ny header. När jag började rita tulpaner så insåg jag att det nog var dags att ge upp med det för idag också, inspirationen försvann liksom där någonstans.

Jag ser så glad ut där jag står och vinkar i min rutiga klänning med min enda arm som bara har tre fingrar. Det kunde man inte ana att jag hade! Ingen näsa har jag heller, det är därför jag står med munnen vidöppen tror jag. Fast nej, det är ju mina vita tänder!


Hej hej!

Jag vet att headern inte sitter i mitten men jag klarar liksom inte av att göra något åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0