Tänka sig, Beatles dygnet runt!



Mina föräldrar har en sådan här jättetuff radio som jag aldrig förstått mig på, webbradio tror jag det kallas. Nu har jag äntligen lärt mig hur man använder den och tydligen så kan man med bara några enkla knapptryck välja efter genre och sedan lyssna på en massa olika radiokanaler som sänds från hela världen! Till exempel så hittade jag en radiokanal från USA som verkar sända Beatleslåtar dygnet runt. När jag blir stor så vill jag också ha en sådan radio, i väntan på det så får jag väl lyssna via deras hemsida. Det funkar också.

Beatleshysteri!

 

Förresten så hittade jag en rysk Beatleskanal också. Hur kul som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0