Lite om färgglada kläder

Jag känner mig som en riktigt modenördswannabe nu men jag antar att det kanske är just vad jag faktiskt är. Det var ett tag sedan jag handlade kläder men jag tror att affärerna har fått in roligare och färggladare kläder nu i och med att våren närmar sig. Jag har kikat runt på internet och hittat så otroligt mycket fina kläder! Det är alltid farligt på våren när det övergår från allt det deppiga svarta till en massa sprakande färger för jag vill bara ha allt!
Det kändes väldigt konstigt att skriva ordet 'sprakande' vill jag påpeka. Jag brukar inte använda det ordet.

Jag blev till och med så inspirerad (ärligt talat, jag hade inget bättre för mig) så jag satte ihop ett helt kollage!

Topshop



Asos



New Look (min favorit, jag kan inte beskriva i ord hur mycket jag begär efter jackan här nedanför)



Zara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0