We do have love life

Så jag sitter och funderar på vad jag kan blogga om som någon möjligtvis kan vilja läsa om.

Kanske är min varande axel är intressant? Det tycker nämligen jag för efter min lilla vaccination så trodde  att det skulle komma 1-2 droppar var. Ska väl inte gå in på detaljer men det har kommit en hel del mer än så och dessutom vill det inte torka upp. Jag känner mig inte så flashig denna måndag.

Eller så skulle jag kunna berätta om hur Doctor Who fick mig att lyssna på Electric Light Orchestra. Fast det orkar jag inte, den historien sparar jag. Nä förresten, bara titta på avsnitt 10 Love & Monsters i säsong två så blir det förstått. I det avsnittet så finns också ett av mina favoritcitat, nämligen: "we do have a love life you know". Hehe, och den där serien är gjord för familjer i England.



Kommentarer
Postat av: Ella

Jag har sökt till funktionär på P&L! Dock mest för att jag vill se mitt favoritband All Time Low, men jag uppskattar legender som Dylan också.

2011-04-13 @ 20:22:21
URL: http://ellzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0