Freaks and Geeks

Jag älskar tv-serier, det är ingen hemlighet. Jag är ständigt på jakt efter en ny serie som jag kan sträckkolla på och bli besatt av och för några veckor sedan så hittade jag en serie från -99 som antagligen är en av de absolut bästa serierna som någonsin gjorts. Enligt min mening då.
Inte så att den klår Doctor Who, för ärligt talat vad skulle kunna göra det? Säsongspremiären av Doctor Who var förresten för jädrans bra men det hör inte hit, det blir en annan gång.
Flera av skådespelarna som är med i Freaks and Geeks har slagit igenom rätt bra nu, som t ex James Franco, Linda Cardellini, Seth Rogen och min egna favorit Jason Segel. Jag skulle kunna försöka förklara varför serien är så bra men jag skulle inte kunna göra den rätta. Det absolut sämsta med den är det bara gjordes en enda säsong när de lätt hade underlag för att i alla fall göra två. Dumma tv-bolag skyller jag på.


The Freaks


The Geeks
















Linda Cardellini är suverän i huvudrollen som Lindsay.

Och hur kan man inte älska det liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0