Stackars odöpta dator

Min dator som jag tror har varit halvtrasig sedan i mars ska faktiskt in på lagning nu. Får se om det löser sig eller om jag ska lägga alla mina stackars besparingar på en billig mini-pc istället, hur som helst så sitter jag nu och rensar ur den på både musik och bilder.

Jag vet inte om det bara är jag som är paranoid men jag ser framför mig hur någon uttråkad, skabbig datatekniker sätter sig och letar igenom min dator på något smaskigt under sin alltför långa fikarast. Tänk om någon skulle se vilken dålig musik jag har undangömd på den! Med risk för att låta som en fjortis, det skulle vara fruktansvärt pinsamt. Jag skojar inte, bara en enda person förutom jag vet vad som finns där och det är inget som jag vågar skylta med kan jag lova.

4 672 stycken låtar hade jag tydligen på datorn om någon var intresserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0