Spotify är awesome

Jag har lyckats fixa mig en lånedator så just nu sitter jag hemma hos mig och gör något som jag inte kunnat göra här på en lång, lång tid. Jag lyssnar på Spotify! Det är en så fantastiskt uppfinning att någon borde få Nobelpriset.

Det är det lättaste sättet att hitta ny awesome musik också. Det ordet börjar bli utslitet av mig, awesome alltså. Men det är ju faktiskt awesome. Vem började säga awesome egentligen? Jag antar att det är någon nördkrets som började med det men man kan ju undra vilken.

Angående valets rösträkning så var Sverigedemokraterna uppe i åtta procent innan så allt kampajande mot dem verkar knappast ha gjort underverk. Antagligen så blir 2010 det år som de kommer in i riksdagen men förhoppningsvis gör de bort sig så mycket att de åker ut nästa val.
Vem fan förstår sig på Jihdes jävla touchskärm förresten? Eller är det jag som fortfarande inte lärt mig tyda diagram?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0