Jag är tydligen utrotningshotad?

Våra kära kamrater i SD fiskar desperat efter min värdefulla röst. Inte bara en gång, inte ens två gånger utan hela tre gånger har de våldgästat min stackars brevlåda med SD-kuriren, valsedlar och blablabla. Fast det har väl drabbat de flesta antar jag. Skånepartiet var så goda att göra mig den äran också. På framsidan på deras reklamblad var det en bild på Mona Sahlin, iklädd en slöja också stod det något i stil med "öknens lag, fru toblerone skall ej rå i ett fritt Skåne". Jo men jättebra, vi "befriar" Skåne från Sverige, slänger ut invandrarna (vart de hamnar spelar inte så stor roll) och sedan lever vi lyckliga i alla våra dagar. Eller inte.
Till det förra valet så hade det Nationalistiska partiet (jag minns inte riktigt vad de heter) lagt ett reklamblad i mitt skåp och på den framsidan hade de en bild på en grön sommaräng med en midsommarstång på. Sedan skrev de att "det svenska folket är utrotningshotat!"

Det finns en enda anledning till att jag gillar sådana människor och det är att jag, alltså blondinen Maria, kan få lov att känna mig högintelligent och det är inte något som förunnas mig ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0