Halva Malmö har sett min rumpa vid det här laget

Varför måste jag bo i den blåsigaste staden i Sverige? Det där var en egen bedömning förresten och jag har inga som helst vetenskapliga belägg, förutom att det blåser mer i Malmö än vad det gör på många andra platser i Sverige. Problemet för en sådan som mig som gillar att bära vida, knälånga kjolar är att det är nästintill omöjligt att inte gå omkring att oroa sig för en ofrivillig bootyshow.
Jag har ett stort träd utanför mitt fönster och jag brukar bedöma huruvida det för dagen är möjligt eller inte att bära kjol genom att titta på hur mycket det rör sig. Fast det går ändå inte att fastställa för som idag när det inte blåste så mycket hemma hos mig så är det ändå orkan när man kommer till centralen. Inte ok.
Mina privata kroppsdelar sparar jag helst till vissa speciella personer... som Edward Norton. För man får väl lov att drömma antar jag?


Källa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0