Jag failar

Jag blev så fruktansvärt grinig för att jag missade VM-finalen idag. I flera månader har jag gått och laddat för den också får jag inte ens se den utan att få veta resultatet i förväg! Kanske borde lägga upp bättre planeringar när jag har "viktiga" tider att passa. Failure.

Förresten så fick jag inte ett enda rätt på mitt försök till förhandstippning, jag menar Le Jeune vann och jag hade tippat att han skulle bli fyra. Dubbelfailure.

Bortsett från det så har det varit en bra dag och jag sitter och kliar huvudet (borde tvätta håret) och lyssnar på farligt bra musik.

Varning för hungriga infödingar i de svenska björkskogarna!


Måste lägga upp den här också när jag ändå sitter och YouTube-nördar. Det roliga är ju att Frej passar bra som postituerad kvinna, alltid bra att ha en reservplan utifall att han skulle tröttna på musiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0