Lite om hur grymt bra Harry Potter är

Jag kom äntligen på något att blogga om. Deathly Hallows hade premiär och HERRE JISTANES vad bra den är! Jag vill se den igen!

Beware! Liten, liten spoilervarning nedanför.
Jag kan inte ens minnas att jag svepts med i en film på det viset innan och jag blev så glad över att de delade in sjuan i två delar för den håller sig väldigt trogen till boken. Det var bara några småsaker jag störde mig på som att de inte berättade något om Dumbledores lillasyster eller hur Harry fick tag på den där spegelbiten.

Annars så var filmen helt AWESOME! Visst, lite långsam ett tag men det är ju boken också så det finns ju inget som någon kunde eller borde göra åt det.
Lucius var grym.
Xenophilius Lovegood var grym.
Bellatrix var grym.
Dobby var grym.
Alla var grymma.

Och Bathilda Bagshot borde få en alldeles egen skräckfilm, jag kissade nästan på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0