Från Flipped till Easy A

Så nu har jag faktiskt läst igenom Flipped och jag tycker att det var en söt bok men slutet sög verkligen bajs på riktigt. Helt seriöst.
Jag började kolla på filmen också men jag hade nog för stora förväntningar för alltihopa var en total kopia av boken, ut i minsta lilla scen. Det enda de ändrat var att det utspelade sig på 60-talet istället för 90-talet. Annars var det som att de som gjort filmen haft total idétorka vilket är synd för även om boken är "söt" så är den inte tillräckligt bra för att man ska kunna göra en film rakt av. Jag orkade bara kolla på halva sedan gav jag upp.

Men eftersom jag verkligen kände för att kolla på film så började jag glo på Easy A istället och den om något var underhållande. Superb humor, bra skådespeleri och viktigast av allt - en snygg kille. Mjao.
Wiie här är trailern!

Obs obs! Imorgon börjar julkalendern. Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0