Wow, cool down with some icecream dude

Jag älskar Omegle. Om jag inte har något att göra, eller undviker det jag borde göra så brukar jag gå in där och se vad som står på. Oftast blir man bortkopplad direkt men ibland stannar de kvar tillräckligt länge för att få in en riktigt bra förelämpning som; "you're boring, fag, asshole, dilf" blablabla, listan kan göras lång.
Dock! Ibland hittar man riktiga guldkorn som den höga snubben som ville våldta asiatiska killar i köpcentrum eller den arga indiska mannen som sa att alla var rasister för att de kopplade bort honom. Jag tror de kopplade bort honom för att han var så arg.
Min favorit är tjejen som inledde med "why can't Adam Lambert entertain me?" Och jag gick typ"OMGAWD!!!"
Jag gillar att driva med människor som inleder med "asl?" (vilket betyder age/sex/location) genom att envist snacka om något annat. Det är nog därför folk kopplar bort mig.

LIKE TOTALLY OH MY GAWD!!! JAG HITTA MIN FRU :O


Det roliga är att man aldrig riktigt vet åt vilket håll samtalet ska gå heller.

Det låter så spännande...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah, jag har också varit inne där! En gång var jag en gravid änka från Texas. Det var ett av mina mer underhållande moments i livet, ja. Aj aj vad jag skrattade.

2010-05-10 @ 19:58:11
Postat av: Ella

Jag = Ella då. En högst ogravid singel från Norrköping :P



Och svara skulle jag göra också: Hahah ja det undrar jag med faktistk...men om man älskar kött är det inte så farligt!

2010-05-10 @ 19:59:16
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0