"Urk" tänkte jag

Det är alltid lite problem det här med att komma på nya maträtter att laga. Det börjar med att man är snål och enbart äter nudlar, men efter ungefär en vecka så är man trött på det. Sedan hade jag en period då jag bara åt ägg & makaroner (vilket inte ansågs normalt), sedan ägg & bacon, sedan potatismos & fiskpinnar, sedan spagetti & köttfärssås, sedan... ja, jag har gjort min poäng.
Grejen är den här; förra året bodde jag i sex veckor med en tjej som åt blodpudding var och varannan dag. "Urk" tänkte jag och rynkade på näsan. Sedan kom nästa tjej och tro fan att det första hon gjorde var att käka blodpudding, så när jag såg att ett paket bara kostade sju kronor så tänkte jag "hmm, kan ju faktiskt inte vara så illa".
Fast det var det och nu fattar jag inte ens att jag orkade ta en bild på skiten. Det smakar värre än vad det luktar.

Kommentarer
Postat av: pelle

Åh fy fan! Bara tanken på blodpudding får mig att spy. Håll dig till dina ägg och nudlar du (det lät ju gött!)

2010-05-10 @ 16:48:50
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0