Fireflies

Om fyra timmar ska jag gå och lägga mig. Ska bli ganska skönt, fast just nu känner jag mig pigg. Min stackars mage revolterar mot mitt kaffeintag idag för det har överskridit alla rekommenderade gränser.
Helt ärligt så tror jag att detta var ett ganska bra sätt att lära känna sin kropp på för annars är man så inskränkt i sina rutiner, dag efter dag. Som jag sa, nu är jag ganska pigg men när jag gick på trottoaren för tjugo minuter sedan så måste jag sett ut som värsta fyllot. Balanssinnet och all koordination var som bortblåst, jag kände mig nästan lite full. När jag är full så tror jag alltid att jag har stenkoll på allt fastän jag egentligen har noll koll.
Hmm, någon gång tror jag att jag ska försöka testa hur lång tid jag kan vara vaken tills jag stupar.

Läste nyss att en människa kan hålla sig vaken i tre dygn innan han/hon svimmar eller somnar ofrivilligt och om man är vaken väldigt länge så är det vanligt att få hallucinationer. Hehe, får pröva att spara det projektet till en annan gång när jag inte har skola att tänka på. Jag försökte läsa innan idag men orden simmade bara runt, så det blev en pluggfri dag. Sånt gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0