Heeey, heeeey heeeey!

Jag är en sådan person som inte riktigt tänker på vad det faktiskt är jag tänker på ibland. Om jag ska ge ett exempel så kan jag ta den gången för några veckor sedan när Trains musikvideo flög förbi på TVn, alltså den där gruppen med "hey soul sister" där sångaren ser ut att komma direkt från någon kurs där de lär 40-åriga män hur man raggar på unga tjejer. Typ.
Så när jag då såg den här mannen som stod och diggade så lät det ungefär såhär i mitt huvud: "argh, shit! Logans farsa är på TV! Men vänta var inte han skådespelare? Och han borde ju sitta i fängelse också eller vad var det som hände nu igen...???"
Till slut kom jag fram till att det inte var Aaron Echolls (den läskiga snubben från Veronica Mars) på TVn utan någon helt annan. Bra tänkt där, Maria. Men jag ville faktiskt bevisa min teori genom att visa bilder på hur lika de faktiskt är, dessutom hittade jag bilder på hur Train-sångaren såg ut innan. Den kan få lov att visa att allt faktiskt inte var bättre förr.

     
Vem är vem?
Ja, det kan man fråga sig. Vem vet? Inte jag för jag blir mest bara förvirrad. En ännu mer oseriös detalj är hur Train-sångaren, som också kan benämnas som Patrick Monahan eller bara Pat som vi innefolk säger, har förändrats till comebacken eller vad det nu är de gjort. One hit wonder kanske?

YUM


Detta behöver såklart inte enbart tyda på att jag är virrig, utan även att jag är en nörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0