Jag skadar mig

Oj! Nu var det jag igen. Förra gången jag skrev här så nämnde jag att jag sträckt mitt högerlår, då var det för att stoppa Mimmi från att kissa i stallgången. Jag befann mig på andra sidan stallet och när jag hörde hennes urin börja strila mot den bara marken (varje gång hon gör det så tar det cirkus tio minuter att städa upp) så sprintade jag i attackläge och skrek "noooo!". Ok, det var kanske inte riktigt så det gick till men på ett ungefär för mitt ben kunde inte hänga med, men det positiva var att Mimmi blev så förskräckt så att hon avbröt sitt kisseri.
Hur som helst så var den smärtan ingenting i jämförelse mot den i söndags när jag hoppade ner i havet från en trampolin i lite sådär snygg stil med benen först. När jag landade där i vattnet så framstod två saker som väldigt viktiga att reflektera över:
1. Jag måste få huvudet över ytan för tyligen bottnade man inte här
2. Mitt ena ben fungerar inte

Resultatet blev att jag utförde panikartad hundsim och samtidigt försökte verka oberörd när jag tog mig till stegen för att kravla mig upp. Fast innan jag fick ta mig upp på land fick jag vänta på tre femtonåriga killar som skulle upp, varav en höll på att tappa badbyxorna. Fast lite rumpchock är aldrig fel som någon sa.
Sådärja, nu ska jag hiva kaffe.

Kommentarer
Postat av: Ella

Hahahaha på killen som tappade byssorna! Man garvar ju när sånnt händer andra, men fan vad pinigt om det skulle hända en själv!



Och jag hoppas dina ben börjar fungera normalt igen. LÅter inte kul det där! :(

2010-07-11 @ 12:04:16
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0