Jag planerar inte

Ville bara säga till dig bloggen att jag lever. Så vad har hänt sedan jag senast uppdaterade? När uppdaterade jag senast? Så många frågor och så få svar.
Jag firade midsommar förra veckan och fick fjorton myggbett på benen. Hela jag såg ut som att jag fått mässlingen. Sedan har jag sträckt min högra lårmuskel, väldigt synd om mig. Imorgon ska jag tävla igen och köra massa, massa bil. Lite lagom kul, jag har inte ens bestämt när jag ska gå upp än... uägh! Kvart över fem blir det, vilket betyder att jag kommer få max fem timmars sömn. Jag borde lära mig att planera men tills jag gjort det så lever jag på koffein. Peace. (jag försöker bli cool)

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha :D Fin blogg!

2010-07-02 @ 23:57:51
URL: http://jullanlofgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0