Punkt

Det finns en sak som är väldigt bra med mens, en enda. Man kan ligga i soffan med täcke och tycka synd om sig själv samtidigt som man kollar på film och äter chips. Fast det är fan inte värt det.
Anyways. Just nu kollar jag för första gången på OS. På ettan var det curling, alltså inte så spännande, men på Kunskapskanalen så var det skridskor. Alltså inte sådant där de sprintar runt som galningar och alla trillar på alla, utan de skridskorna där de åker runt i glittriga utstyrslar alá eurovision-style.
Nu känner jag att jag blir dryg men jag vill väldigt gärna ha tillbaka min plånbok. Finns det verkligen människor som sover till tre på dagen?

Kommentarer
Postat av: Siri

Haha, vräka i mig chips och allmän självömkan sysslar jag med mest varje dag. Behövs ingen mens som svepskäl :P

2010-02-23 @ 23:19:50
URL: http://sirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0