Julkalender och raketer

Sedan när blev det okej att skjuta raketer nästan två veckor innan nyår? Sedan folk började handla julklappar i oktober kanske?

Okej, till poängen. Såhär när det gått tjugo dagar av december så tänkte jag mig att det kunde vara dags att göra en utvärdering av årets julkalender Gyllene Knorren, så nu kommer den.
Efter det första avsnittet så fick jag tyvärr upp jättehöga förväntningar och tänkte att  - det här, det luktar ju Mysteriet på Greveholm! Tjoho!
Fast sedan blev det sämre och sedan ännu lite sämre, men nu börjar det kanske bli aningens bättre såhär på slutspurten. Egentligen så är den ganska bra överlag men det finns två saker som jag stör mig på så förbannat.

1. Den där jävla pappan som ljuger hela tiden och aldrig är benägen till att göra något utan att klanta sig och säga "OJ! Hoppsan, det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig"
2. Ingo är långtråkig

Jag började skriva en lång förklaring på punkt två som förklarade just varför jag tycker att Ingo är tråkig men jag väljer att strunta i det på grund av artighetsskäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0