Jag konstaterar att det är kallt

Man kan ju undra över om det kommer vara -10 grader ända fram till mars den här vintern också. Som skåning så är det säkert jättetöntigt att gnälla över att det är kallt när det är varmare här än i resten av Sverige men jag måste påpeka att det inte blåser lika jävligt någon annanstans som det gör här nere. Det spelar liksom ingen roll om man har två ylletröjor på sig, vinden är som en envis blodigel som letar sig genom varenda liten vrå på kroppen och reaktionen blir liksom - FREEZE!
Jag är rädd över att mina fötter aldrig någonsin kommer börja fungera normalt igen om de ständigt ska frysas ner till två isklumpar under en lång tid. Jag tycker extremt synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0