You got the devil by your side, standing to the right

Inbillar mig att jag får lov att känna mig såhär aptrött som jag känner mig för idag har jag faktiskt:
  • Longerat en häst
  • Ridit en häst
  • Mockat
  • Kört bil
  • Lagat mat
  • Pluggat
  • ... (=stirrat ut i rymden)


    Och det är typ vår ute och när det är vår så är det en massa saker som ändras i förhållandet till vintern:
  • Fräknar
  • Knoppar på träden
  • Havslukt
  • Ingen lera, bara en massa sand
  • Solbrillor (vilket är superb för om man är så trött så man knappt kan hålla ögonen öppna så slår man på sig ett par solisar så ser man stencool ut istället)
  • Barfota
  • Snygga pojkar
  • Fågelbajs




    ...




    ...




    ...




  • Extrem oseriöshet

    Vem är jag?
    Vem är du?
    Vad är en nation?
    Whyyyyy?

Kommentarer
Postat av: pelle

JAg tyckte du skrev "jonglerat en häst" xD blev impad där ett tag ;)

2010-04-19 @ 16:06:23
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0