Vinterkräksjukan

Precis som jag ska börja skriva här så börjar Gunther spelas på p3:s återblick till 2004. Ni vet den där "ohh you touch my tralala..." Det där är nästan värre än Adam Lambert.
Vad jag egentligen skulle skriva här var att min stackars dator fick influensan igår, stackaren. Något elakt "Vista Antivirus" som jag aldrig hört talas om försökte lura mig på 50 dollar, men som tur är så kom Norton och räddade mig! Ungefär som Superman. Fast nu är min dator lite som en nyfödd bebis, det går inte ens att öppna Spotify. Disaster.
Jag har en clementin som ligger i en skål på mitt soffbord som är över en månad gammal och fortfarande både känns och ser fräsch ut. De andra clementinerna av samma märke var så äckliga så jag vill inte äta den så den får ligga där och se söt ut istället. Tillsammans med USB-minnet.
Hade nästan varit värt en bild om jag hade orkat.

Istället lägger jag upp en bild på en frisyr som jag hade velat kunna göra.

Vet inte riktigt varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0