Tydligen har vi blivit grundlurade

Tydligen vill ingen umgås med mig ikväll så här sitter jag all min glamourösa glans. Min TV har bestämt sig för att inte fungera också, vad trevligt.
När jag kom hem så hittade jag det här på mattan innanför dörren. (ja, till skillnad från andra onormala människor så har jag faktiskt dörrmattan innanför dörren)

Inte nog med att de oförskämda gamlingarna ignorerat min snyggt handskrivna lapp där det står "ingen reklam tack", utan de har också placerat en oförskämd dikt längst bak i tidningen som börjar såhär:
Äldre människor är värdefulla
mer värdefulla än den yngre generationen

Tss, äldre människor nu förtiden. Ingen respekt för ungdomarna!
De har tydligen inte heller tänkt att kolla upp vilka de delar ut sina tidningar till. Förväntar de sig att en blivande 20-åring först ska nöja sig med att bli förolämpad av deras reklamkampanj och sedan bestämma sig för att faktiskt rösta på pensionärspartiet?
Huh? Vicka tor ni at ni e lixom!!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0