Run

För några dagar sedan så bestämde jag mig för att göra ett 40-timmars maraton i att vara vaken utan någon särskild anledning. Jag ska bara vägra gå och lägga mig. Så, nu sitter jag här en tidig tisdagmorgon med sömniga ögon och ångrar mig kanske lite när jag tänker på att jag inte får lov att gå och lägga mig förrän efter halv ett i natt.
Jag har redan fått frågan - varför?
Tja, jag önskar jag kunde svara något så mystiskt som "because I am L" på det. Men eftersom jag inte är L så säger jag istället - för att jag kan!

När man har en massa extra vakentimmar att ta vara på så är det ett bra tillfälle till att göra sådana saker som man tänkt göra ett tag men som inte blivit av, som till exempel att kolla på Battle Royal. Den första då, inte tvåan för den har jag redan sett. Ettan var helt klart bättre kan jag lova. Quentin Tarantino har till och med sagt att det är hans favoritfilm, fast den snubben är ju lite konstig.

Det var en hel del ganska... speciella scener kan jag lova, fast kanske en obehagligt trovärdig skildring på vad som skulle hända om dagens människor blev satta i en sådan situation.

Kommentarer
Postat av: Ella

Hahaha, jag älskar att göra sånnadär knäppa saker! Typ att sova med huvudet där man vanligtvis har fötterna och fötterna där man vanligtvis har huvudet en natt. Det var spännande! Jag är dock väldigt imponerad av att du lyckades hålla dig vaken i 40 timmar, jag skulle nog inte orkat :P

2010-03-02 @ 19:34:44
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0