No no no Raito, lovepotion goes in the...

Jag skulle ju till biblioteket och plugga idag. Orkanen är det bästa biblioteket jag har varit på (fast jag har inte varit på så många) och jag älskar att sitta där på morgonen när det precis öppnat och nästan är folktomt. Hur som helst så blev det inget av det eftersom jag kom hem halv sex i morse och sovit i ungefär två timmar.
Skånetrafikens hemsida kan äta kobajs tycker jag.
Så nu pluggade jag i sängen istället och det funkar inte så bra eftersom jag uppenbarligen inte pluggar. Well done.

Eh, ja. Plugg var det nu va?


Kommentarer
Postat av: pelle

Man ska aldrig plugga i sängen, det har jag lärt mig. Man kan vakna upp med både bok och penna i käften ;)



Haha, word! Sverige är så jävla sorgliga när det kommer till Melobajsfestivalen.

2010-03-26 @ 16:17:21
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0