"I'd like to top"

De där rymdvarelserna är ena envisa en.
Anyways, folk gör såklart aldrig som jag vill så därför är det väl ingen som är förvånad över att Eric(k?) Saade inte vann i lördags. När Eric(k?) Saade nämns så kommer jag såklart oväntat att tänka på  Adam Lambert. Just nu sitter jag på YouTube och spekulerar över vem som sjunger Kiss bäst - Erik Grönwall eller Adam Lambert?
Lätt att Erik, så att säga - can hold his own

Dock så är det svårt att tävla med Adam Lambert när han inte bara har tusen gånger coolare outfit utan han faktiskt uppträder tillsammans med Kiss. Lite oslagbart. Jag gillar min Adam, jag.

Förövrigt så är det medelhavsklimat i Malmö klockan elva på kvällen. Najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0