Here a boy, there a boy, everywhere a boy

Hej! Jag heter Maria och är jättesmart för jag kollar på The Shining själv. Jepp. Inte den kända versionen från 80-talet med Jack Nicholson för den tycker jag inte ens är särskilt läskig. Helt ärligt så har jag somnat till den. Istället kollar jag på Stephen Kings egna version för jag har aldrig vågat se hela innan. För några år sedan när jag skulle flyga från Mauritius till Sverige och inte hade något kvar att läsa så sprang jag in på en liten bokshop och köpte The Shining. Varken förr eller senare har jag skakat av skräck av att ha läst en bok. Eh ja. Så nu kollar jag såklart på miniserien.
Sa jag att jag var själv? Sa jag att jag var smart? Sa jag att jag aldrig kommer gå in i rum 217? För där får man ovälkommet besök i badkaret.

Kanske något att satsa på till nästa Halloween.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh fy fan. När jag läste första raden tänkte jag "Ahmen den är ju inte så läskig" sen när jag läste att du inte syftade på originalet...och såg bilden....hehehehehe. Inte så smart hörru!



Sv: Hahaha, he wishes liksom! Nej det är faktiskt jag som tjänar. Är ju queen liksom. Och man svälter ju inte med en blogglön lika stor som min. ;P

2010-03-31 @ 21:28:19
Postat av: pelle

Brrr.... hoppas du kan sova nu då ;)

2010-04-01 @ 14:07:43
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0