Say what you want, I'm still gonna take the cake

Hur fräckt skulle det inte vara att ha en liten Ryuzaki docka stirrandes på en när man pluggade? Då skulle man inte våga sitta och slöa direkt, men tillåten att ha ohälsosamt många fikapauser.
Tyvärr så kostar den 199 kr på SF-bokhandeln. Det kommer bli farligt sedan när jag flyttar till Malmö och inte har alltför långt till sagda affär. Dyr som attan är den.

Eller varför inte en plansch med Near på? Lite osäker på varför upplösningen på planschen som jag hittade är så dålig, annars skulle jag nästan våga beställa den över internet. Min syster ska ha en Dirty Dancing plansch i sin nya lägenhet, då borde väl jag ha en på Near liksom.

Det har blivit alldeles för mycket teoriserande de senaste dagarna. Bland annat kom jag på en tanke... vad skulle hända om L och Artemis Fowl stötte på varandra??? Ett tonårigt kriminellt geni mot de tre bästa detektiverna i världen. Det är något att filosofera över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0