I wonder WHY

Tänk scenariot att jag skulle börja ägna lika mycket tid dagligen till att faktiskt studera som jag gör till att allmänt fangirla. Jag skullle kunna konkurrera med de stora killarna då kan man kanske säga. Fast jag tror inte att jag någonsin skulle kunna nå äkta lycka utan min dagliga dos av yaoi och dåligt iscensatta konversationer. Livet skulle inte vara detsamma.
Mimmi kissade på mitt schabrak idag, eller hennes schabrak är det väl tekniskt sett. Det är köpt till henne och inte till mig. Hon kissade på det i alla fall. Någon skulle kanske våga skylla på mig eftersom det var jag som lagt det bakom henne, men jag lovar att hon siktade på det. Hon flyttade på sig bara för att kunna pricka in det ordentligt. Så nu är det gult istället för blått, eller snarare någon slags blå-grön-brun-gul färg. Kan lägga till lite spån på det med.
Whiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0