Baaab-b-byyyy

Imorse fick jag ett väldigt otrevligt uppvaknande klockan halv sex i och med en outhärdligt pinande mensvärk. Det borde inte få lov att komma sådär helt utan förvarning, inte schysst!
Så sedan tog jag i alla fall en ipren och försökte gå och lägga mig igen, men efter en kvart låg jag fortfarande och hoppades på att Beyond Birthday skulle titta förbi och överväga att skära ut äggstockarna på mig för att se om jag skulle förblöda till döds, så då tog jag en tablett till. Jag verkar framstå som ganska sadistisk kom jag på nu, om man ska tolka den här sidan alltså. Först Battle Royale, sedan Beyond och snart får jag ta och börja fana Jokern också. Seriemördare är fascinerande, anaylyze that Hannibal!
...Saken... var att jag tog en tablett för mycket och inte förrän nu så börjar jag känna mig lite klarare i huvudet. Det var väldigt groggy ett tag, vilket ledde till att jag satte mig i soffan och glodde på VH1. Då plötsligt kom det upp en gammal 80-talsdänga (som jag aldrig hört talas om), Love Shack hette den.

Först och främst:

  • Måste de visa en grissvans i videon bara för att de säger pigtail? Folk har nog en idé ändå av hur en faktisk grissvans ser ut utan det där
  • Vad är den Rosa Damens problem? "LOVE SHAAACK!!!"
  • 0.25 Snubben med gitarren och kepsen... där behöver man inte säga mer
  • 0.35 Fräck och smickrande vinkel från under ratten, jag diggar med dig snubben
  • 0.41 En solros igen? Jag gissar på att det ska föreställa någon slags hippiesymbol
  • 0.41 Ska den där nakna bebisen föreställa någon slags fertilitetsstaty?
  • 0.55 En gås eller någon slags stor vit fågelliknande sak som viftar rumpa
  • 0.57 Långa ben
  • 0.59 Tänk om man kunde göra sådana fräcka hopp ur en cabbe, då skulle man imponera på bönderna i Sjöbo
  • 1.00 Drinkar, suuupa
  • 1.01 Ben igen men inte lika nakna denna gången
  • 1.09 Var det där en peruk eller någon som blev halshuggen?
  • 1.13 Ärligt talat, vad är den Rosa Damens problem? Hon ser ut som att hon luktat på en komocka
  • 1.21 Är inte det där lite 60-tals frsiyr? Det borde vara ute på 80-talet kan man tycka
  • 1.29 Nähe, det var bara en afro-snubbe i pyjamas som spelade trummor
  • 1.38 Kolla min dans! Älgdansen!
  • 1.51 Hahaha, snubben i baren
  • 1.53 LOVE SHACK BABY!
  • 1.55 Bygger de någon slags bur där de ska ha strippdansare kanske?
  • 1.56 Och en brud ligger i badkaret med en drink och spanar in dem. Det är kanske hon som ska vara i buren sedan
  • 2.00 Där serveras en till drink till henne, från en soppsked
  • 2.06 Bara en väldigt talande stillbild
  • 2.20 Det där är bara läskigt
  • 2.29 Ska det där vara något slags raggningstrick? Smälla glaset i bordet så att det går sönder, någon kan faktiskt skada sig
  • 2.34 Skaka boobs
  • 3.07, ...
  • 3.13, ...såååå sexyyy...
  • 3.48 Va fan, helt plötsligt blir han skitläskig
  • 3.52 Ett får, eller en get, jag ser ingen skillnad
  • 4.02 Ett par korta killben och ett par långa tjejben
  • 4.13 En tjej som skakar rumpa i en vuxenblöja
  • 4.16 Vad gjorde gubben ens där?

Kommentarer
Postat av: pelle

HAHAHA! kick ass analys av videon du! XD



Kultjägarna? Hm... aldrig hört talas om. Var det bra?

2010-01-23 @ 12:36:58
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0