16 döda

Egentligen tänkte jag gnälla på att ingen har dött i Battle Royale II när det gått 15 minuter, fast precis när jag skulle skriva det så dog den första. Shintaro hette han, may he rest in peace. Nu kommer den andra dö snart, av ett halsband. Knäppaste filmen någonsin. Jepp, nu dog hon. Samtidigt som hon rusade genom rummet och skrek "MAMMA!", sedan sprängdes halsen.
Vilka är oddsen att samma snubbe som spelar Light i Death Notes live-action filmer har huvudrollen i den här? Vilka är oddsen för att jag ens skulle känna igen honom? Vilka är oddsen för att det inte är mentalt sjuka som gjort den här filmen? Inte stora, men det spelar ingen roll för det är nog så sant.

Nu har 16 stycken dött på rad så nu kan jag sluta gnälla på avsaknaden av blod och dåliga omkullfallningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0