Om Converse och (inte) klänningar

Igår kväll så bestämde jag mig för att idag skulle bli första dagen på året som jag skulle ha klänning på mig en hel dag. När jag vaknade imorse och det snöade och blåste ute så ångrade jag mig. Det blev ännu en dag i Cheap Monday jeans, eftersom mina Acne favoriters gylf åker ner hela tiden. Härligt att upptäcka när man kommer hem att gylfen har varit öppen de senaste timmarna (eller inte kanske).

Förövrigt sååå... det måste bli vår nu! Mina vinterskor håller på att rasa isär och jag orkar inte köpa nya. Kolla bara, jag har gått till sådana extrema vidder att jag har tejpat ihop dem. Det är sådant man får göra när man inte har råd att köpa lim, fast jag ska hem en sväng imorgon så jag ska sno på lite då. Resultat följer.
Dessutom så kan det meddelas att beslutet att bära Converse över vintern resulterar i att man ägnar en minut varje morgon till att be om att inte halka och slå ihjäl sig trottoaren. Fy fan, vad surt om man skulle dö av att halka på en smutsig trottoar i Malmö. Det enda som skulle vara värre än det skulle vara att få en istapp i huvudet.
Jag behöver broddar.

Kommentarer
Postat av: Ella

Mina favoritacnesar är så svaga i tyget över rumpan att jag är rädd för att sätta mig på huk eftersom de helt oväntat kan spricka då. Skulle nog välja en trasig gylf any day asså :P



Sv: Ett rätt! (Tjeckien) Hahahah! Bra jobbat! :D

2010-02-23 @ 17:24:30
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0