Det är vad jag kallar en mongolisk barbecue

Lite snabb matematik på hur mycket jag lagt på kläder till mig själv sen i september förra året. Hmm, ungefär 450 kronor. En tröja och en klänning, blir man godkänd som tjej då? He, hästtjej i alla fall. Tänkte räkna ut hur mycket jag lagt på hästgrejer också den senaste tiden men kom fram till att jag inte vågade. Kan säga som så att det är inte ofta som jag går ut ur en hästaffär med notan på mindre än 1000 kronor, men än sen? Det är tusen gånger roligare än att handla kläder.
Allra helst hade jag velat ha det här tränset.

Men eftersom jag inte har råd med det (kan någon hosta upp 2650 kronor för min räkning tack?) så funderar jag på detta istället.

Eller det här, börjar tycka att det är rätt snyggt med platt nosgrimma

Vi måste ju ha snygga träns nu när jag och Mimmi till och med ska våga oss på att hoppa igen. Jag har bokat ridhuset på onsdag så att jag kan ställa hinder där. *GASP* Det finns två alternativ.
Ett: vi kör i 200 km/h enligt Mimmis rekommendationer
Två: vi hoppar i skritt
Jag tror vi kör på det senare.

Yay, avslutar med en egobild med dålig upplösning på superduon, M&M! Kul att vi hoppade 140 centimeter högre för fyra år sedan än vad vi gör nu. Som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0