Lightspeeeed

Jag konstanterar att jag är väldigt trött. Punkt.
Nej, jag måste redovisa hoppträningen först. Förra veckan förutspådde jag att Mimmi och jag skulle dö men riktigt så illa gick det inte. Fast vi kraschade in i sarjen två gånger.

Mimmi: YAY!!!! VI HOPPAR!!!! OCH DRAR JÄRNET!!!
Jag: OH MY GOD! DET KOMMER EN VÄGG! VI MÅSTE SVÄNGA HÄSTJÄVEL!
Mimmi: Sa du något?
Vi: KRASCHPINGABOM

Egentligen så är det inga problem att svänga Mimmi utan det är mer bromsen som krånglar. Man vill inte gärna svänga en snäv sväng med en häst i dundrande fart för då trillar hästen omkull. Ungefär som att man inte gärna kör in i en rondell i 70 km/h (vilket jag gjorde häromdagen men det hör inte till).

Kommentarer
Postat av: Ella

Hahahaha, ajfan du! Hur gick det med att krasha in i sargen då? :S Måste gjort ont!

2010-04-09 @ 17:55:48
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0