Hang 'em low Hang 'em high

Jag har ett plastsnöre hemma som jag inte riktigt visste vad jag skulle göra av så jag fick för mig att vara kreativ.

Först gjorde jag en lasso. Tyvärr så tror jag inte mitt snöre är tillverkat i det syftet så det skulle nog inte funka så bra i praktiken. (Nästa vecka kan jag göra skuggfigurer på väggen)

Sedan ville jag göra en hängsnara. Beskrivningen till det hittade jag på en snubbes blogg som sa att han tyckte att alla människor borde hänga sig, fast det var visserligen fyra år sedan. Han har förhoppningsvis kommit över det.
Det blev ingen snygg snara som i en old westernmovie men den fungerade och det är ju det som är viktigast. Jag testade den tyvärr inte på mig själv utan på TVn, den är ändå redan halvdöd.

Såg nu att jag flätat DVD-sladden med. Det är lätt att göra ovanor till vanor.

edit: Mina fötter råkade komma med på ett hörn. Borde kanske ha alertat Pelle på det?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bra för frustrationen när t.ex. Hollywood fruar kommer. Bara att dra

2010-04-08 @ 15:16:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Ella

Hahaha, Pelle kommer snoka rätt på dina fötter fortare än du anar, skulle jag gissa på. Fast jag undrar om det räknas om fötterna har strumpor...

2010-04-09 @ 17:57:05
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0