Blond Blund Blundare Dummare

Jag måste verkligen framstå ett jävla spån för människor som träffar mig.
Följande konversation ägde rum i mitt bostadsområde. Det var det vuxenpoäng på, att säga bostadsområde alltså.

Random kille:
Vet du hur man tar sig till centralstationen härifrån?
Jag: Med buss.

No way Sherlock! Fast han frågade inte efter hållplats, han kanske trodde att vi hade spårvagnar i Malmö. Vad vet jag. Jag vet inte riktigt vad jag ville få fram med det här, kände bara att jag borde skriva något och jag tror faktiskt att folk tycker jag är både seg och korkad men egentligen behöver jag bara lite tid på mig att tänka(=seg). Fast den bästa ursäkten jag kan använda är att skylla allt på min blondhet. Typ: "alltså jag är ledsen men jag kommer inte ihåg vart stationen ligger, jag är ju blond som du ser..."

Kommentarer
Postat av: Ella

Hahahah, men det är väl inte självklart? Man kan ju gå också kanske? Frågade han vilken buss sen också då eller? :P



Sv: 20???? Det är sjuuuukt mycket hörru! Medel är fan 12.7! Jag är imponerad!

2010-04-15 @ 22:09:26
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0