And I will be the GOD of this new world!

*snyft* Skolan gör mig deprimerad och det är inte jaghatarattplugga-grin utan mer jagtapparhoppetpåmänskligheten-grin. Trots att jag gnäller på Sverige ibland i och med den där fördömda jantelagen så är jag ändå rätt glad att jag bor här. Jag får liksom lov att säga att Fredrik Reinfeldts huvud ser ut som en missväxt potatis utan att någon sätter en pistol nedanför knölen på mitt bakhuvud och avfyrar en till fyra gånger, beroende på hur fort jag dör. Ough.

Nej, jag letade efter något att muntra upp mig med och fann detta.

Fast det är ju löjligt uppenbart att Light är den sämsta smygbögen någonsin.

Kommentarer
Postat av: Ella

Hahahahaha, fyyyyfaaan vad jag skulle reta skiten ur killen om jag kännde honom!



Sv: Kan va så, kan va så. Hur många cm hade du mellan tummen och pekfingret då?

2010-04-17 @ 18:54:46
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0