Yeah baby! PARTY!

Argh, shit alltså! Har precis läst ut den sista Percy Jackson boken och det var helt AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag kommer inte hämta mig på en vecka, jag kommer bara sitta och läsa den om och om igen för den var så BRA.
Det finns bra böcker.
Och riktigt bra böcker.
Och riktigt awesome fantastic greatly böcker (percy jackson).
Och såklart Harry Potter som alltid kommer vara lite bättre än alla andra.
Fast även om de gjort film av första boken nu så hoppas jag nästan att de inte gör film av den sista, det kommer väl ändå inte gå att filma det så bra som det är skrivet i boken. Det är som hela trojanska kriget om igen, bara i ett väldigt annorlunda skede.
Jisses alltså.
Det är coolt, skulle nog Apollon säga tror jag.


"DUDE! Talk later. WAIST MONSTERS NOW!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0