Silencio old man

Igår erkände min kära vän att när hon var i trettonårsåldern så brukade hon gilla killar som hade glasögon och såg ut som Harry Potter. Jag är ju en sådan tönt att jag tycker att det är jätte charmigt och urgulligt. Vi pratade faktiskt många minnen och killar från högstadiet, jag gillar verkligen att bli lite nostalgisk och tänk mig tillbaka till gamla roliga minnen. De må inte alltid ha varit roliga just då, men nu såhär i efterhand så får man ju ha lite självdistans.
Vi pratade också mycket om killar och vad det är som gör vissa mäniskor så attraktiva, vi kom fram till att visst så gör utseendet mycket för det första intrycket men ofta känner man direkt om man har kontakt med den personen eller inte. Jag tror det är ett sjätte, eller kanske ett sjunde sinne. Smartass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0