Hottie Pants Robot

Mensvärk, förkyld, sömnbrist och feber på en och samma gång är inte roligt. Ligger i sängen och dränker mig i självömkan, förresten så var det där en ganska dålig idé med att försöka uppdatera bloggen varje dag. Jag menar, om jag skriver här så är det för att jag vill skriva här, inte för att hålla på någon jävla princip, eller hur.
Kollar på Robot Wars på TV6, en relativt speciell värld. Haha, en robot kallas för Hot Pants! En annan ser ut som en leopard.

Citate of da day... vet inte vilket datum det är och orkar inte kolla heller
"Haha, jag trodde det stod blondcentralen, dit borde ju vi gå!"
Jag och min kompis försöker hitta till blodcentralen och har lite analfabetsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0