Uh yeah I'm a wild one

Jag vet inte om det bara är jag men på msn händer det märkliga saker. Inte jättemärkliga egentligen, men tillräckligt märkliga för att jag ska bli lite förundrad.
Nästan varje gång som jag loggar in (vilket inte är jätteofta får jag erkänna) så har någon ny lagt till mig som jag inte alls vet vem det är. Oftast tar de aldrig kontakt men när de gör det så är det uteslutande holländare och turkar. Varje gång får jag förklara att jag inte förstår vad de skriver och att jag bara talar svengelska men ändå fortsätter de flesta att skriva på diverse språk, eller inte svara alls.
Var får de ens min msn-adress ifrån liksom?

Iggy Pop - Real Wild Child (Wild One)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0