Schocker!

Helt otroligt! Har precis varit på siba och hämtat hem min älskade, älskade dator. Den har varit borta i nästan sex veckor och i tisdags sa de att det skulle ta minst två veckor till, men så kom den idag. Det är precis det här som jag skrev om innan, när man blir överumplad så blir saker så mycket roligare. Fast jag är väldigt ovan vid det nya tagentbordet som de var tvungna att byta, jag stavar fel hela tiden.
När jag tog fram datorn så var den så fin så för ett ögonblick trodde jag nästan att de hade bytt hela datorn, men det hade de inte såklart. Fast den är väldigt ren och blank så jag ska försöka att inte äta så mycket kakor vid den som jag brukade göra.


Såhär känner jag mig just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0