Länge leve våldtäktslåten!

Jag har beställt en massa böcker från Adlibris som antagligen kommer fram någon gång nästa vecka. Ahh, kan knappt vänta! Det bästa med att beställa saker är nästan att vänta på dem, eller när man glömt att man har beställt dem och sedan bara ligger det i postlådan. Helt oslagbart!
Bland annat beställde jag en Batman bok och sedan Alice i Underlandet för bara 19 kr(!) i pocketform. Kändes som att jag ville läsa boken innan filmen kommer nästa vår, dessutom kommer nog inte boken kosta 19 kr(!) då heller. Jag älskar när saker är så billiga att det är löjligt. Som när jag var på Sharpman för någon månad sedan och de har alltid en stor sommarrea där, men jag brukar aldrig handla något där för det är mesta bara gamla och utgångna märken och sådant funkar inte liksom, hallå! Fast senast hittade jag ett gummipelham på 12,5 cm som vanligtvis kostar typ 300 kr men nu hade det varit rea på det två gånger om så jag fick köpa det för 80 kr!
Snacka om lycka liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0