Grasping for straws

Jag är alldeles för sliten att hålla på med sådant här, men skärpning nu säger jag!
Okej, nu har jag alltså bestämt att jag ska skriva in ett citat här varje dag bara för att se till att bloggen inte dör. Det kan vara citat lite varstans ifrån och antagligen något helt random, bara för att jag är jag.

Citate of da day... 31/8
"Och en gång hade hon verkligen skrämt sin gamla barnmorska genom att plötsligt skrika i hennes öra:
-Vi låtsas att jag är en hungrig hyena och att du är ett ben!"
Från Alice i Spegellandet (om hur hennes favoritfras är "vi låtsas").

Nu orkar jag inte mer, dags att sova. Kanske IKEA imorgon?
Shit vad svenne, jag skriver faktiskt i min blogg om att jag eventuellt ska till IKEA imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0